TAISYKLĖS

 

  1. BENDROSIOS NUOSTATOS 

1.1. Rankytės Kojytės taisyklės (toliau – Taisyklės) privalomos visiems asmenims, kurie naudojasi MB Rankytės Kojytės (toliau – Paslaugų teikėjas) paslaugomis.

1.2. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

    • Paslaugos – tai Paslaugų teikėjo teikiamos abilitacijos paslaugos, kurios apima pasyvių ir aktyvių mankštų taikymą, tėvų/globėjų apmokymą, siekiant Kliento ir vaiko savarankiškumo lygmens bei fizinio pajėgumo didinimo.
    • Klientas – tai asmuo, Paslaugų teikėjo nustatyta tvarka įsigijęs Paslaugas.
    • Abonementas – tai Kliento įgyta teisė, priklausomai nuo įsigytos narystės tipo, nustatytą laikotarpį, naudotis Paslaugų teikėjo teikiamomis paslaugomis.
    • Vienkartinis apsilankymas – tai Kliento įgyta teisė 1 (vieną) kartą pasinaudoti Paslaugų teikėjo teikiamomis paslaugomis. 

1.3. Naudotis Paslaugų teikėjo paslaugomis leidžiama, tik susipažinus su Taisyklėmis ir tai patvirtinus savo parašu. Klientui atsisakius susipažinti su Taisyklėmis ir patvirtinti tai parašu, Paslaugų teikėjas turi teisę neleisti neteikti paslaugų. Paslaugų teikėjo paslaugomis. Už nepilnamečius klientus pasirašo jų atstovai. Nepilnamečių klientų atstovas patvirtina parašu, kad supažindino nepilnametį asmenį su Paslaugų teikėjo taisyklėmis ir įsipareigoja užtikrinti, kad nepilnametis asmuo laikysis Paslaugų teikėjo taisyklių.

1.4. Klientas privalo įsitikinti, kad jo ar jo atstovaujamo nepilnamečio sveikatos būklė leidžia jam naudotis Paslaugų teikėjo teikiamomis paslaugomis.

1.5. Klientas privalo suteikti visapusišką informaciją Paslaugų teikėjui apie savo ar atstovaujamo vaiko sveikatos būklę, buvusias ir esamas ligas ir kitokias aplinkybes, jei tai gali turėti įtakos Paslaugų teikėjo teikiamų Paslaugų eigai ar pasekmėms. Pateikus asmens kodą Paslaugų teikėjas pateikia Paslaugos informaciją e. Sveikatos sistemoje.

1.6. Visa atsakomybė dėl Kliento sveikatos sutrikimų, sužalojimų ir nelaimingų atsitikimų, atsiradusių naudojantis Paslaugų teikėjo teikiamomis paslaugomis, tenka klientui, išskyrus, atvejus, kai ši žala padaroma dėl Paslaugų teikėjo kaltės

1.7. Už Paslaugas, Klientai gali atsiskaityti grynaisiais pinigais, banko pavedimu arba dovanų čekiu, sumokant paslaugų kainos ir dovanų čekio vertės skirtumo sumą. Dovanų čekių panaudojimo sąlygos yra nurodytos kiekviename dovanų čekyje.

1.8. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę atnaujinti šias Taisykles be išankstinio perspėjimo.

 

2. ABONEMENTŲ NAUDOJIMO TVARKA

2.1. Klientai, įsigiję Abonementą nustatyta tvarka, privalo pradėti naudotis Paslaugomis ne vėliau kaip per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo apmokėjimo dienos. Klientui, nepradėjus naudotis Paslaugomis per 7 (septynias) kalendorines dienas, Abonementas aktyvuojamas automatiškai bei pradedamas skaičiuoti jo galiojimo terminas, atitinkantis Abonemento rūšį.

2.2. Individualių mankštų abonementas yra kartinio pobūdžio, tai yra suteikia teisę Klientui naudotis Paslaugomis ne daugiau kartų, nei yra nurodyta Sutartyje, tačiau ne ilgiau nei 3 (tris) mėnesius, lankant mankštas 2 kartus per savaitę; ne ilgiau nei 5 (penkis) mėnesius, lankant mankštas 1 kartą per savaitę.

2.3. Grupinių užsiėmimų abonementas yra yra kartinio pobūdžio, tai yra suteikia teisę Klientui naudotis Paslaugomis ne daugiau kartų, nei yra nurodyta Sutartyje. Kartai skaičiuojami iš eilės. Abonementas negali būti stabdomas ar pratęsiamas jo galiojimas.

2.4. Jeigu užsiėmimų diena sutampa su Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytomis šventinėmis dienomis, užsiėmimai Paslaugų teikėjo nustatyta tvarka yra perkeliami į nešventines dienas.

 

3. KLIENTO TEISĖS IR PAREIGOS

3.1. Kliento teisės: 

  • Įsigijęs abonementą arba vienkartinį apsilankymą, netrukdomai naudotis Paslaugomis;
  • Gauti kvalifikuotas ir kokybiškas paslaugas.
  • Atsisakyti paslaugų ir reikalauti grąžinti už abonementą sumokėtų įmokų dalies, proporcingos laikotarpiui, likusiam iki abonemento galiojimo pabaigos, tik padengęs Paslaugų teikėjo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius.

3.2. Klientas įsipareigoja:

  • laikytis Paslaugų teikėjo rekomendacijų ir nurodymų;
  • laiku atvykti (užtikrinti, kad vaikas laiku atvyktų) į Paslaugų teikimo vietą; negalint atvykti sutartu laiku, nedelsiant pranešti apie tai telefonu ar kitomis ryšio priemonėmis - ne vėliau kaip prieš 24 val.
  • nepranešus apie neatvykimą ar pranešus vėliau nei likus 12 val. iki suplanuotos Paslaugos teikimo, sumokėti netesybas - 50 (penkiasdešimt) proc. Paslaugos vieneto kainos.
  • atvykti blaiviam, neapsvaigusiam nuo narkotinių ar kitokių psichotropinių medžiagų; 
  • laikytis asmens higienos reikalavimų; 
  • užtikrinti, kad Klientas ar jo atstovaujamas vaikas turėtų tinkamą, tvarkingą ir švarią užsiėmimui skirtą aprangą bei avalynę;
  • pranešti Paslaugų teikėjui apie Kliento ar atstovaujamo vaiko virusinę ar kitokią užkrečiamą ligą ir nedelsiant atšaukti Paslaugą. Šiuo atveju taikomos aukščiau minėto punkto dėl neatvykimo nuostatos;
  • be atskiro rašytinio Paslaugų teikėjo sutikimo nefilmuoti, neįrašinėti ir kitaip nefiksuoti, taip pat neplatinti, neperduoti tretiesiems asmenims Paslaugos teikimo (užsiėmimo) nei vedamo betarpiškai, nei nuotoliniu būdu.
  • laiku sumokėti atlyginimą Paslaugų teikėjui už suteiktas Paslaugas Sutartyje nustatyta tvarka. 
  • Klientui draudžiama jo abonementą perleisti tretiesiems asmenims be Paslaugų teikėjo sutikimo.

 

4. PASLAUGŲ TEIKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

4.1. Paslaugų teikėjas turi teisę:

  • Sutrumpinti paslaugos teikimo laiką, jei Klientas ar jo atstovaujamas vaikas vėlavo į Paslaugos seansą;
  • Neteikti Paslaugos, jei Klientas ar jo atstovaujamas vaikas pavėlavo daugiau kaip 10 min.;
  • Atsisakyti teikti Paslaugas, jei Užsakovas nevykdo įsipareigojimų, nurodytų šiose Taisyklėse ir Sutartyje.
  • iš anksto informavimus klientą, keisti Paslaugas teikiančius darbuotojus/specialistus.
  • neteikti Paslaugų asmenims, turintiems sveikatos sutrikimų, kurie gali kelti pavojų paties asmens ar kitų klientų sveikatai ir/ar gyvybei, saugumui.
  • reikalauti Klientų, pažeidusių šias Taisykles, nutraukti naudojimąsi teikiamomis paslaugomis

4.2. Paslaugų teikėjas įsipareigoja:

  • profesionaliai ir kvalifikuotai teikti Paslaugas;
  • informuoti Klientą jam suprantama forma, paaiškindamas specialius terminus, apie jo sveikatos būklę, galimus abilitacijos metodus ir būdus, abilitacijos įtakos sveikatos būklei prognozę bei kitas aplinkybes, kurios gali turėti įtakos Kliento apsisprendimui sutikti ar atsisakyti Paslaugų;
  • atsižvelgiant į Kliento ar jo atstovaujamo vaiko sveikatos būklę ir Kliento pageidavimus, parinkti Klientui ar jo atstovaujamam vaikui tinkamus abilitacijos metodus (aktyvioji, pasyvioji mankšta, masažas ar kt.);
  • užtikrinti turimos informacijos apie Klientą ar jo atstovaujamą vaiką konfidencialumą ir suteikti ją kitiems asmenims tik turint raštišką Kliento sutikimą arba įstatymų numatytais atvejais, neįskaitant vizito informacijos pildymo e. Sveikatos sistemoje.

 

5. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

5.1. Pasirašydamas Sutartį Klientas savo parašu patvirtina, kad:

su šiomis Taisyklėmis susipažino ir sutinka jų laikytis bei prisiima atsakomybę už Taisyklėse nustatytų sąlygų bei pareigų nesilaikymą bei šiuo nesilaikymu sukeltas pasekmes;

5.2. Ginčai, susiję su Paslaugų teikimu sprendžiami derybomis. Nepavykus ginčo išspręsti derybomis per 30 (trisdešimt) dienų nuo derybų pradžios, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Ginčą sprendžiant teisme, teismingumas nustatomas pagal Paslaugos teikėjo registruotos buveinės adresą.